jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Julia 3 år!!

Publicerad 2015-07-13 00:19:06 i Allmänt,

Så var äntligen den stora dagen här, dagen Julia längtat efter o pratat såååå mycket om.
Men var den så spännande egentligen o jag undrar hur mycket
hon kunde ta in av att hon äntligen är 3!!!
Hur eller hur, kalas i dagarna 2 o så mycket fina presenter.
Jag blir alldeles rörd.
Själv hade jag lagt ner nästan hela min själ i frosttårtan som enl utsago
var väldigt god.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack alla underbara för ni finns för oss!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-14 09:01:20

Härliga bilder och ja hon minns det nog nu o sen via bilder som våra stora gör 💞💕💓💞💕 Tårtan blev ju sååå fin // gudmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela