jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Militärträningen!

Publicerad 2015-07-07 09:41:50 i Allmänt,

Tydligen så är ju min militärträning en onödigt hård och
nästintill ohälsosam träningsform för mig,,,,,,,
OCH jag tränar tydligen enbart för att komma i form inför bröllopet!!
Ta er i dalen säger jag bara!!
Funderar på om personer som tycker det är ohälsosamt för mig , känner sig
så jäkla nyttiga själva så att dom har ett bättre råd att ge mig
hur jag ska bli piggare, starkare och på kuppen kanske gå ner ett par hekto??
Och formen till bröllopet??
Kalle friade efter att jag gått 4 veckor på militärträningen så nä, jag började INTE träna för
att vi skulle gifta oss och jag fick panik över min något runda kroppsform.
Förra veckan var det HELL WEEK och det är verkligen ett helvete haha
MEN på passet 300 var jag 8,5 minuter snabbare än förra gången jag genomförde det.
Säger enheldel om hur bra och effektiv denna träning är för mig.
Så whoop whoop nu kör jag ända in i kaklet, 3 veckor kvar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela