jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Bomschackalacka - hej frivecka!!

Publicerad 2015-03-13 23:35:00 i Allmänt,

Vaknade upp till ett mycket soligt Svärtinge.
Kaffe o ägg o ingen titt i spegeln
Insåg hur tröttnyllet såg ut o avstod.
Ett utvecklingssamtal med Oliwer-min-bästa-lilla-kille
och bekräftelse på hans stora sinne.
Firade med fika på maxi och inköp av nya jeans och jacka!
Helghandling o sen vininköp, men nope där gick det åt helvete.
Körkortet kvar hemma o kassakillen trodde jag var typ 18.
Herregud, jag hade kunnat amma honom när han föddes.
Jag dog en smula, svor lite o åkte hem.
Systemet imorgon då med,,,som om jag inte har nog imorgon grrrr.
Utelek, grilla, schack o avsluta med underbara Mia Skäringer.
Denna fredag var bra, riktigt bra.
Den blev bäst när jag av en vän fick ett hjärtligt sms.
Jävlar i havet, att man kan bli så glad o lättad.
Your heart will go on and on!!!
 
 
 Våren kommer så sakta smygande, bakslag väntar jag på, men ändock.
Så härligt det är att gå mot ljusare tider.

Kommentarer

Postat av: henke

Publicerad 2015-03-13 23:55:39

såg ut som Isaksson stod i mål :P

Svar: Haha ja inte var det Hedman iaf
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela