jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Mitten av mars

Publicerad 2015-03-16 22:32:28 i Allmänt,

Vaknade imorse, hade försovit oss ca 30 min.
julia levt rövare o bandit inatt o jag var helt slut.
att ha en dotter som ligger o sjunger i 90 minuter mitt i natten o tvingar en
att lukta på hennes fötter hela tiden, det känns inte ok!
Upp till Hampus, men han behöver ju bara 14,5 minuter så är han klar.
Dom andra hade gott om tid!
Själv var jag så trött så ögonen gick i kors.
Kunde inte gå och lägga mig dock, uppdrag skaffa biljetter!
Och jag lyckades , så nervös jag skulle göra fel.
 
 
Men denna världsartists show ska vi närvara på i November!!
Ser fram emot showen!
Lena landade in kl 11 , right on time, lunchen dukades fram
och så mycket gott det blev.
Fick nyskurna tulpaner från Dalaborg i födelsedagspresent , en helt annan
kvalitet på dom än dom man köper i bunt på affären.
 
 
 
 
Som dom halta o lytta tjejerna vi är så tog vi oss ner för att hämta Julia på dagis.
Ja jag vaknade imorse med en djävulsk värk i mitt vänstra knä , helt
oförklarligt för i helgen gjorde jag,,,,,ingenting!!!
Hade jag haft ont efter förra utehelgen hade jag förstått men nu.....
Faaaan vill jag bara skrika!
Mötte upp Oliwer nere vid skolan o Lena bjöd kidsen på glass.
Mycket uppskattat vill jag lova.
Väl hemma blev det lite utehänh i solen på altanen, mycket skönt!
 
 
 
 
Julia inte sovit på dagis idag, blev halvtuff em men vi redde ut det.
Kanske dags att sluta?
Vi får väl se hur natten blir.
En annan lyckosam sak som hände, en vän på FB hade två biljetter över
till Mia Skäringer på söndag, jag slog till!
Tur det finns gulliga människor runtomkring som med kort varsel passar Julia.
Vi är rika, mycket rika , så många fina - både släkt o vänner
som underlättar vår vardag men även ställer upp så
vi kan få guldkant på vårt förhållande.
Evigt tacksam är jag.
Nu blir det sängen, trot om ni vill.
22.30 måste vara rekord o jag är inte ens halvförkyld!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2015-03-17 20:53:09

Sån härlig dag o vilken go lunch . 💐 tulpaner de Lux 👌 tack för bästa avslutet idag ryggen som ny ! Magiska händer puss! Får komma knåda dig tebaks 😘😂

Svar: Tack för förtroendet, det värmer <3
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela