jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

På fredag kommer snön igen,,,sägs det!

Publicerad 2015-03-17 23:18:01 i Allmänt,

Kan knappt tro det är sant, att det ska snöa på fredag igen.
Men men hade inte räknat med sol o värme från o med nu.
Men jag suger ur allt som går o försöker vara ute massor massor.
Idag blev det handling på fm och två promenader.
Gå funkar finfint, böja gör smärtsamt ont i knät.
Sicket skit.
Julia o jag promenixade hem från fsk.
Lite mellanmål på vägen , smaskigt.
Väl hemma tog vi oss inte in i huset förrän kl blev 16.
Då kände jag mig lite ruggig faktiskt.
Vi hann med kaniner o krokus, studsmatta, sparka boll, inspektera trädgårdslandet
gunga , äta en ny omgång mellanmål och gräva i sandlådan.
Kalle grillade på kvällen, så jäkla gott.
Åsa landade in för lite massage o gott talk.
När man tänker lika, vad lätt det är då att få bekräftelse på
det man känner, go känsla.
Idag hamnade Åsa i Julias fåtölj, ombyte förnöjer!
 
 
 
Inte alla som får tänderna rengjorda av en kiwifågel!!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2015-03-18 20:34:21

Gullebild! Rygg perfekt till 16 idag inge ont sen låstes den i ett läge . Hatar den . Kram

Svar: Nej men va fan, det var inget bra, du skulle ringt mig igen! Kram
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela