jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Tidiga mornar dödar mig!

Publicerad 2015-03-18 23:06:15 i Allmänt,

Idag var vi lediga o jag hade i min hjärna hoppats på sömn
fram tills Kalle kom hem från jobbet.
Det sket sig kan man säga.
05:45 kom Julia gåendes o blev skitarg för att jag inte hade rätt tutte
att förse henne med.
Hon skulle ju minnsan ha den som wilma o Felicia köpt!!
När hon insett att den inte gick att finna ja då ville hon inte mysa/somna om utan
det var bara att masa sig upp.
Jag var död!
På med barnprogram o göra vlling,,,men va fan det var så tidigt att inga barnprogram
fanns att tillgå.
Lite lek på rummet efter frukost o sen bar det av.
Mot staden o golunch.
Inköp av sommarklänningar, solglasögon o keps.
Snyggt värre!
Hampus skola fick sig ett besök o att sitta i Minnas knä var
riktigt trivsamt. Hon snackade ju lika mycket som Julia haha.
Hem o utelek , så skönt i solen men så kallt när den går ner.
Kvällen bjöd på kryddparty hos bästa Lena.
hon varit så snäll o gjort ostplättar till mig, blev så glad!
Fina Eva-Britt hade lämnat en påsen i bilen, full med fikabröd o nybakade franska.
Ungarna kommer bli superglada när dom kommer på måndag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela