jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Black Friday!

Publicerad 2015-11-28 20:33:59 i Allmänt,

Nytt påfund i Sverige, har funnits i USA länge, kanske för att få oss att handla innan julhandlingen.
Tror man hoppaqs att man glömt bort man redan köpt o köper ännu mera.
Vi gjorde några riktigt bra fynd faktiskt.
Vad kan jag ej avslöja då kidzen läser bloggen.
Idag startskott för jobbhelg o jag vill verkligen INTE.
Brukar inte känna så men nä, denna gång surt.
Den micrade laxen gjorde inte saken bättre.
Passade på att göra lite adventsfint hemma, blev jättebra.
 
 
 
 
 
Investerade i mig själv,,,igen!
Köpte pt-timmar o hoppas få hjälp med saker jag har svårt med o stärka de muskelgrupper som är svagast.
 
 
 
Hell ya!!

Kommentarer

Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Publicerad 2015-11-28 20:45:39

Det blev ju riktigt fint hemma :)

Svar: Tack snälla!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela