jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Family Friday

Publicerad 2016-04-09 23:49:12 i Allmänt,

Kalle gjort sin första jobbnatt o kom hem lagom mosig.
Såg på han att han var rejält trött.
Julia o jag lediga och handla lite av diverse stod på schemat.
Hann o riva av 35 min på spinningcykeln och lite styrka.
 
 
Hampus ringde o hade fått sluta redan kl 10:45 så vi bestämde oss
för att ses vid strömmen för att mata änderna.
Men först landade jag o Julia in på härliga Billbäcks för inköp av blommor'
till hennes blomlåda vid lekstugan.
 
 
Bilfärd efteråt mot åbackarna och andmatning!
Julia blev skapligt överraskad då Hampus kom gåendes!
 
 
Vi avslutade fågelmatningen med att fågel av okänd sort sket på min jacka grrrrr
Hem o packa för att skicka Oliwer på träningsläger med fotbollen.
Så kul för dom att få spendera ett helt dygn tillsammans o bara syssla med
det dom älskar-fotboll!
Kalle åkte till Mio och forslade hem vår paviljong vi ska ha på framsidan, hoppas det
blir lika bra som man hoppas.
Kalasdags på kvällen för mamma/mormor/svärmor och helvete vilken god mat
hon snickrat ihop.
Alltid god mat då hon lagar men detta satt som en smäck.
 
 
 
 
Tack mamma för allt gott!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela