jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Längtar som bara den!

Publicerad 2016-04-25 23:40:36 i Allmänt,

Nyduschad efter träning o inget nattjobb.
Hamnar en stund framför datorn o bloggen då.
Bara konstaterar att nä tiden räcker inte till att blogga när det är barn, jobb,träning.
Har en så go känsla i kroppen just nu.
Körde två pass på Hell Week förra veckan och jag är sjukt nöjd.
Funderade ett tag på om jag räknat varven fel när vi sprang på Stairway to heaven men
nä, jag minns alla varvningar längst ner och dom var verkligen 6 st!!
Förra året orkade jag 3 o det var med nöd o näppe o med känslan av
att jag snart skulle behöva en hjärtstartare.
Denna gång hade jag kunnat dragit både 1 o 2 vändor till utan att ens vara nära döden.
Men tiden tog ju slut o japp 6 varv.
Tommie drog sedan en liten beskrivning av torsdagens pass o fick det
att låta så kul o spännande.
Jag går fan på allt han säger haha.
När jag där o då fattar vad passet ska gå ut på och att vi ska springa i grupp bärandes
ett rep som man inte får släppa ja då tänker jag.
Va faaan gör jag här???
Men bara hänga på, kunde ju inte hoppa in i bilen o åka hem.
Väl ute på språng o upp i sandgropen så konstaterar jag att jo det funkar.
Jag funkar!
Ställs då inför ett moment jag verkligen verkligen har skräck för.
Vi ska som grupp ta oss uppför en vägg av sand, väldigt brant vägg, utan att släppa repet.
Funderar snabbt på om jag nu inte känner mig lite svimfärdig o kanske
ska lägga mig ner o låtsas lite,,,,,,,
Helt ärligt, jag är allvarlig, jag var sååååå nära att kräkas av nervositet.
Men gruppen,,,,,,älskar gruppen.
Känner inte ens alla men det behövs inte för alla så goa.
Hade vilodag lördag o söndag, det behövdes.
Njutit av supertidiga mornar gäääsp o fy satan.
Massa fotboll, kompisar, flickvänner, konfirmation, bio och mys för oss alla.
Men helgerna går så fort.
Man försöker stanna tiden men inte lätt.
Just nu längtar vi som bara den.
Om 5 veckor är vi på resande fot och det ska bli underbart.
Ikväll har jag prövat kläder för imorgon är det planeringsdag och det är
så kul när man får ta på sig lite vanliga kläder och sminka sig.
Töntigt kanske, bara yttre attribut men för mig blir det så sällan som
det blir av så jag laddar.
Blev så glad upptäcka att ALLA byxor utom ett par glider på kroppen
och sitter riktigt bra.
Fasen jag är så nöjd o stolt över mig själv.
Massa svett, ibland tårar och galet hårt arbete.
Jag är starkare än någonsin.
 
 
 
 
Våren är här, men värmen lite väl långt borta vissa dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela