jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

En finfin vecka!

Publicerad 2016-02-13 00:05:31 i Allmänt,

Denna vecka o nästa är mina bästa veckor.
Ledig så mycket, perfekt!
Har hunnit med att mysa med mina gudbarn, äta semla med familjen, köra mitt första
PT-pass, träna lite till, umgås med mina stora barn,,,,när dom vill haha, prata
med lite vänner i telefonen, ge och få massage, äta mat ute med allezuzamman,
bada badkar i min ensamhet,vinna biljetter till melodifestivalen,
göra ett färdigt schema till mig o mina arbetskamrater mm.
Och idag fredag började min frivecka!!!
Fatta hur mycket jag kommer hinna med då!!
Bokat in tre kompismys iaf o det är välbehövligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela