jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Training by night!

Publicerad 2016-02-01 23:29:00 i Allmänt,

Training by nights profilfoto
 
Detta fantastiskt roliga och stundtals grymt jobbiga event deltog vi i i lördags.
5 timmars non-stop träning, helt galet!
Vi laddade upp med pasta på Härliga Pasta innan o småpratade.
En kvalitetsstund!
 
 
 
 
 
Värmekyrkan nästa, mätta o glada o möta upp Sandra.
Goodibags delades ut till dom 200 första och vi hade tur få en.
4 sköna brudar taggade till max!
Zumba, Grit , Crossfit , Yoga och box skulle det bjudas på.
Crossfitten hoppade vi faktiskt över då golvet var stenhårt och vi ville spara oss
för att orka köra järnet på boxen.
Killen som körde boxpasset var helt galen, vilken energi!!
Inne i värmekyrkan kunde man köpa smoothies o nyttiga chokladbollar.
Prova på crossfitburen och marklyft bla.
Tävlingar o provsmak av diverse hälsosamma drycker fanns det oxå.
Hoppas verkligen detta blir ett återkommande evengemang.
Superkul!
Sofie Hallgren var namnet, lägg det på minnet, jag tror hon kommer bli stor
inom hälsa, kost och motion!
Vad var bäst då? Helt klart boxen men även kul att äntligen få testa på Grit.
Har ju en jobbarkompis som instruerar i det men jag har verkligen INTE vågat hänga på.
Rädd för att misslyckas? Absolut!
Men nu kanske jag vågar-jag överlevde ju.
Yoga är ju inte min gren, men tjejen hade så skön röst,det gillar jag.
Zumbateamet var fartfyllt och som vanligt när man väl lärt sig steget , ja då ska man byta!!
Frustrerande.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela