jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Härlig dag!

Publicerad 2016-03-29 23:54:00 i Allmänt,

Vaknade i lagom tid o låg o mös med Julia i sängen.
Ute regnade det o jag hade egentligen bestämt mig för att springa idag.
Hell no tänkte jag, springa första löprundan sen
november förra året o då i regn, jag vägrar.
Frukost o mölj o plockade ihop påsken.
Möljde lite till, tog tvätten o Kalles dyngsura kläder från morgonens cykling hem.
Min man är grym, bikar fram o tillbaka från jobbet.
Plötsligt sprack himlen upp o solen lös från klarblå himmel.
Kvar fanns inga ursäkter.
På med löparkläderna o ut.
5 km blev det o så skönt!!
 
 
Superlycklig!!
 
Hittade denna goding på ICA äntligen!!
 
 
Kvällen bjöd på utelek o fika på Julias altan.
Vi hann även med att kratta lite i rabatten och spela lite fotboll.
 
 
 
Träningenspasset på kvällen som jag skulle gå på blev inställt.
Katastrof faktiskt.
Blev o köra ett pass hemma på 50 min varav 6 km på spinningcykeln o sen styrka.
Skönt att man är diciplinerad.
Nu blir det sängen för imorgon är vi lediga o ska på äventyr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela