jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Hur lever livet med er??

Publicerad 2016-03-24 23:18:33 i Allmänt,

Just nu har livet återvänt efter nästan 3 veckor med sjuka barn.
Stackars barn vilket segdraget skit.
Influensa upphöjt till 8.
 
Självklart blev det ett besök på VC!!
Men nu så 2 dagar på fsk igen o vi kunnat jobba o sova som vi ska.
Skönt!!
Jag just avslutat min första 5 nätters och det gick bra.
Känner mig nöjd o var rätt pigg.
Dock ställer ju domdäringa halvnätterna till det för mig rent sömnmässigt men men
man lär sig väl vartefter.
Mitt bästa just nu är att slitet med träning och bättre kost ger resultat.
Har nu sen 1 januari gått ner 10,2 kg och minskat massor i mått.
Så jäkla nöjd!!
Letat som fan efter bilder jag tagit före men hittar dom inte, får
fortsätta leta.
 
Sällskap när man tränar hemma är obligatoriskt.
Fyllde ju år i måndags, vilken jävla skitålder, 39 liksom.
Inget kul händer vid 39, tycker Sverige borde införa ngt spännande förbud som släpps för varje år man fyller.
Blev firad utan att bjudit in till ngt firande och
alla grattis på facebook dom värmer som bara den.
Tänk att nästan 300 personer tog sig tid att skriva till mig!
 
Igår fick jag hem tre feta paket från Buzzador med olika produkter att testa.
Cheerios, toppits plastfilm och bröd o kakor från Schär.
 
Oliwer testat flingorna o han tyckte dom var goda.
Idag är det Skärtorsdagen och ledigheten inleds.
Vi firade in den med korvstroganoff haha barnen ville nog strypa mig.
Wilma och Oliwer är inte så förtjusta i stroganoff, men man måste ju variera sina
rätter man lagar, blir ju så tradigt annars.
Men faktiskt skulle vi kunna stryka alla rätter med korv för det är ju egentligen
riktig jävla skitmat!
Oliwer o Julia var påskgumma o påskgubbe, så söta!
 
 
Måste sluta ta med blixt då ungarna alltid blir bländade!!
Kalle har krattat våra gräsmattor o herregud så många säckar det blev.
Tur Hampus hjälpte han få ner allt.
Själv har jag planterat lite fina blommor och gjort vår trådrulle påskfin.
 
 
 

Lite vårtecken med Snödroppar och utehäng på altanen utan overall!
 
 
 
 
 
 

Fotbollssäsongen dragit igån igen och det glädjer mig.
Dock är det ju lite väl kallt emellanåt för att det ännu ska vara njutbart.
 
 
 
Bröderna Brothers som INTE kan ge mamma ett enda ordentligt kort!!!
 
 
Tack o gonatt imorgon stundar nya äventyr!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela