jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Kalkonmiddag!

Publicerad 2016-03-28 23:16:39 i Allmänt,

Påskdagen bjöd på stundtals vackert väder o en liten sovmorgon.
Hämtade mamma så hon kunde förbereda jättekalkonen
inför kvällens middag.
Julia på ruskigt dåligt humör o jag känner hur mitt tålamod sakta men säkert
håller på att rinna ut genom stortån på vänster fot.
Tur Mikael o Johanna kom o hade Hero hunden med sig.
Julia utbrister: Men åhhh är min håriga kusin från stan här!!!
Och sen är humöret på topp.
Tog med oss Hero ut för en stunds lek o det var välbehövligt.
Jobbade på natten sen o mamma som vanligt guld o stannar kvar.
En bra jobbnatt med min fina vän Hanna.
Är så glad för mitt jobbgäng just nu, dom väger upp tillvaron o den dåliga
känslan över ensamarbetet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela