jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Kom an katten, det svänger ju!

Publicerad 2014-03-27 23:33:46 i Allmänt,

Veckan började med två jobbnätter o ja dom
gick ju rätt bra.
Fick reda på min löneförhöjning, skönt veta jag kan investera
i ett 6 pack premiercola o 2 geischa chokladkakor
varje månad även detta år!!
Tack kommunen för ni gör mig rik!!
Våffeldag blev det o gott i munnen var det.
Lchf våfflorna blev även dom smaskiga o dög till
frukost dagen efter.
Tisdagen fortsatte i ett galet tempo med toalett/hushållspappers
försäljning med Hampus fotbollslag , mellanlandade på ett
fantastiskt musikcafe och avslutades med jobbnatt.
Någonstans mitt i allt detta har jag hunnit med en löptur
på 5 km+ 1 km uppvärmning/nedjogging
o jag är galet stolt över mig själv.
This fat as is running, trodde aldrig det skulle ske.
Onsdagen var lugn i mina ögon.
Kalle fixade o styrde i sovrummet, det är lite kvar men
snart så, behöver kanske hjälp av en fin
vän att se de sista detaljerna!
Idag torsdag hade jag tänkt ge mig ut i spåret igen men tiden räckte
inte till dessvärre.
Blev promenad fram o tillbaka till dagis istället.
Ute är det varmt o skönt nu
o jag hoppas det håller i sig.
Ikväll hade jag Me & I party hemma.
Mysigt o glatt blev det , hittade lite fint,,,,,,,,
Försöker ta mig i kragen o landa i sängen , funkar
sådär. Lite mycket järn i elden.
Försöker få ihop livspusslet.
Inte lätt alla gånger men i slutändan blir det riktigt bra iaf!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela