jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Innebandycup o myslördag!

Publicerad 2013-04-13 22:50:03 i Allmänt,

Uppe med den där förbaskade tuppen idag igen o
roddda för en bilfärd till Katrineholm. Vill ju inte missa
Hampus innebandycup, då den ligger nära.
Inte gick det något vidare i första matchen, men andra
betydligt bättre o vinst låg i luften.
Kvällens match har jag inget resultat på än, antar sonens batteri tagit slut
under dagen.
Inte lätt vara nykär o åka på cup.
Oliwer o jag fick mycket funderingar
utredda under dagen, mysigt, men samtidigt krävande.
I tanken, att säga rätt saker, han är ju trotts
allt bara 8 år o ställer frågor som sätter mig på pottkanten liksom.
 
 
 
Blivit bortbjudna på kvällen, mysigt, vet inte när o om vi varit borta
med Julia såhär sent nu när hon blivit lite större och då
blev det ju inte jättesent :-)
Men idag räckte det.
Barnen så gulliga mot varandra ålderskillnaden till trots.
 
 
 
Det är tack o godnatt nu på stubben efter 190 knäböj, jag orkar inte ett dugg mera idag!!
Imorgon är det gameday igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela