jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Kommer tuttarna svämma över??

Publicerad 2013-04-04 08:30:00 i Allmänt,

Julia sovit HELA natten, jihoooo!
Vaknade 7.30 imorse av att jag hörde Kalle
komma hem från jobbet, så skönt!
MEN???
Det betyder ju att Julia inte ätit mammas tutte inatt,
hur kommer detta bli?
Har ju visserligen inte ammat mer än i nödfall o på natten nu på sista
tiden men ändå??
Kanske mitt drag med att sova i linne,var
smart trots allt. Det blir ju inte tillgängligt
på samma sätt då.
Vore ju jätteskönt om detta är den nya given, att sova hela natten!
Fick ett sent sms igår o frågan om en fika på tidiga fm, klart det ska hinnas.
Ska även åka in till stan o mysa med mina påsklovslediga barn!
Inatt var Kalles sista natt o nu väntar 1 veckas ledighet.
Det är så fint att få så mycket tid ihop, både som stor o
liten familj.
Kalle kom hem med ägg från kaninmannen, färska, plockade precis,
så lyxigt, får bli många omeletter i helgen!
 
 
 
 
 
Glömde visa igår, hur fint det
blev i skåpet bland mina fina muggar!
 
 
 
 
Ny dag o solen skiner, i em måste det bli
en promenad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela