jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Loppis lördag!

Publicerad 2013-04-21 07:52:04 i Allmänt,

Hade bestämt mig för att stå på loppis denna lördag
o jag hade packat o prismärkt o styrt, phu.
Blev en hel del saker.
Konstigt nog hade Julia tänkt att ta sovmorgon denna lördag så
istället för att hon väckte oss kl 5 så fick jag väcka henne kl 07.40, märkligt,
mycket märkligt, men jag e inte bitter!!
Upp o äta frukost, försöka få till en ansändig look o
sen iväg o hämta bästa Wilmisen!
En riktigt kul o rolig dag för oss båda, massa prat, räkna, loppa o att själva kunna gå
runt o göra lite billiga småfynd.
Bästa fynden idag blev nog en oanvänd Milladress som Wilma köpte till
Julia, en räddningsväst o ett par sandaler till Oliwer!
Vi sålde av med 4 flyttlådor med saker, men det finns mycket kvar!
Fick massa gjort på eftermiddagen även idag, härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela