jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Pillanavelluddslördag,,,,

Publicerad 2013-04-27 23:34:20 i Allmänt,

,,,,trodde jag det kunde bli men NEJ då!
Kom på lite onödiga måsten o ett inköp som lovats sonen.
Men även om navelluddet förblev outpillat så har jag haft en fantastisk dag.
Att mina två tonårssöner o deras kompisar kan roa, det ska gudarna veta.
Oliwer avslöjande om att storebror skolkat två gånger från
träslöjden var en toppnotering. Skolkat var ju kanske
inte det rätta ordet i sammanhanget men, klockrent just då.
Mamma kom o gjorde oss sällskap till middagen, härligt.
Tidigt i säng för alla, eller tidigt?? Men alla somnade på studs.
Imorgon är det seriepremiär för de två tonåringarna o jag e skitnervös.
Dom har bastat o lirat fotboll, snackat o trixat, så härligt ha dom här.
Frågan är bara hur man kan längta efter en pojke som inte är sin egen?
Skön stil på lirarna, dom lyfter när det känns tungt o är gullig mot dom små, hjälper
till när man ber o ger en hjälpande hand utan att bli ombedda.
Wilmisen fick bakrycket medans jag gjorde kvällens efterrätt o Oliwer fick en
lekstund med Ture, Julia fått så mycket kärlek idag skruttungen.
Nu är det nattinatti för mig med.
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela