jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

En vill ju bare sove!!

Publicerad 2013-02-20 23:38:48 i Allmänt,

Skitnatt rent ut sagt!!
Undrar om det är Julias tänder eller hennes mage som spökar?
Så in i helvete trött rent ut sagt!
När kl slog 8.20 var Julia redo för en första lur o det var jag med!
Han lagom somna in, Julia hade ju somnat en stund innan jag kom till ro, då slår hon upp
sina blå och tittar på mig o ler!
Skjut mig zzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Bara masa sig upp igen då, göra sig skaplig och när man ändå
är på g, hoppa in i bilen för en tur till staden.
Oliwer fyller ju år på fredag o jag vill ha present hemma då ifall han kommer hit!
Hämtade Wilma för lite tjejmys idag igen.
Någon present till Oliwer lyckades vi ju inte åstadkomma, vad sjutton köper man?
Han fyller 8 o det märks han har äldre syskon.
Blir att fila under natten på en bra present.
 
 
 
 
 
 
Blev en sväng till maxi oxå, kylskåpet var så tomt, nästan så det ekade!
Hemma kom en yrvaken pappa ut från sovrummet samtidigt som vi kom in genom dörren!
Känns bra vi hållt oss lite borta denna första jobbvecka så han fått sova
så bra som bara går.
 
 
 
 
 
Julia så fruktansvärt mammig just nu, har aldrig varit med om maken.
Bejaka sa BVC, annars blir det värre.
Men just nu kan det inte bli värre.
Tycker synd om oss båda, Kalle som vill mysa o gosa med sin älsklings unge
ligga på filten o leka o jag som för en gångs skull inte vill ha en apunge
hängande på mig hela tiden!
Drömmer just nu om: Att få bajsa utan att känna mig stressad!!
Tack o go natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela