jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Jag känner smak igen!

Publicerad 2013-02-11 22:24:45 i Allmänt,

Trodde att gårdagens kulinariska upplevelse hemma hos mamma bara var min hjärna som spelade mig ett spratt men efter idag så vet jag, mat smakar igen!!
Det är slut med att äta vad som helst för det smakar ju ändå ingenting, nu ska det bli gourme mat!!
Startade gourme veckan med lite köttfärssåsrester, skivad potatis som legat lite väl länge o ner med allt i en form! Piffade till med lite hushållsost, smarrigt!! Ja alla åt, ingen sa något, ingen tog om, men INGEN klagade så det var ju definitivt ätbart iaf!

Dom stora barnen hemma igen, banditgänget fulltaligt! Riktigt skönt faktiskt även fast vi inte är i toppform! Men som jag sa tidigare idag då jag mötte en kär vän, hela veckan är ett enda firande!
Imorgon startar den med semlor, mumsigt! Barnen beställt lite olika, tur dom nuförtiden inte är så stelbenta i semelbakandet! Och nä Banditmorsan tänker INTE baka semlor, kommer inte på frågan!

Julia sprudlande glad när dom stora banditerna glider in i huset igen, även ett snorigt ansikte kan fyra av de mest underbara leenden! Värmer ett mamma hjärta!
 
 
 
 
Julia o pappa har annars idag fixat o donat i Julias rum, blir så fint så! Men det tar sin lilla tid o IKEA är sjukt noga med allt då det kommer till barnmöbler. När man skruvat o hejat på då blir man så trött så trött.
 
 
 

 
 
 
 
 
                                   Men man återhämtar sig snabbt o då är det full fart igen!!
 
 
 
 
 
 
 
Idag har banditmorsan spenderat kvällen med att maila, ibland blir det lite
för mycket som snurrar runt o när barnen o deras kompisar kommer i kläm
då behöver man höja rösten!
 
Sov gott till er alla, over and out från mig!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela