jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Jag ville,,,,,

Publicerad 2013-02-28 12:46:34 i Allmänt,

,,,men det sket sig kan man säga!
Julia helt omöjlig igår, jag som hade tänkt skriva lite o lägga upp bilder på Oliwers kalas.
Men icke!!
Ja vad gör man med en mammagris som e övertrött o hård i magen??
Snacka om toppen kombo!
Hela dagen igår en enda fest!
Fina Tina här på morgonen/fm o jag passade på att färga håret o ta en dusch!
Tina bakat så god LCHF äpplekaka o som pricken över i, en hemkokt vaniljsås!
 
 
 
Julia riktigt skön stil!
Och resultatet av färgningen blev RÖTT!!
 
 
Sambon skjutsat sovmorgonbarn o handlat o hade med sig dessa fina hem!
 
 
 
 
Eftermiddagen/tidiga kvällen blev ett styrande inför Oliwers kalas!
Synd inte alla kunde komma men så är det ju idag när jobb o annat kallar!
Hade gjort kasslergryta o ris, smakade riktigt bra faktiskt och
sen avslutade vi med hemgjorda tårtor.
Måste ärligt erkänna att jag blev riktigt nöjd med resultatet!
 
 
 
 

Härlig födelsedag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela