jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Mat , Mat och Mat

Publicerad 2013-02-13 21:36:22 i Allmänt,

Livet kretsar förbaskat mycket kring mat, jag blir galen! Maten i kylskåpet tar slut i ett naffs, nästan halva lönen går åt till mat varje månad, borde nog erbjudas delägarskap snart av någon affär! Mat ska hittas på o tillagas, passa alla helst, vara enkelt, snabbt o nyttigt! Hell ya!! Men det går inte ihop sig alla gånger! Jag gillar att laga mat men är sämre på att komma på nya saker! finns en man o en kvinna bland vännerna , dom bor inte ihop, men dom är så otroligt duktiga på att leta recept o pröva nytt, blir sjukt imponerad! Tänker flera gånger att mmmm det lät spännande, men det stannar liksom vid tanken!
Jaja, jag provar ju annat och är modig,,,eller nä, vad gör jag som e annorlunda o spännande?? Inte ett dugg, fast livet är ju helt ok för det!
Sen är det ju det där med nyttigheten eller rättare sagt, det man på kroppen skulle
vilja bli av med o som man dragit på sig under dom senaste två åren!
Herregud, giv mig styrka!
Ingen hysteri, men varför drog jag inte i bromsen lite tidigare?
Nu räcker det ju inte ens att dra i nödbromsen haha!
Min underbara sambo föreslog en lunch på stan idag, mysigt sa jag men vi kan väl köpa
med sallad hem, absolut!
Men först ska vi in här svarade han o ledde mig in på Bodyline!
Bodyline gör mig osäker o illa till mods.
Välj vad du vill sa hjärtat!
Jag viskade-Är du inte klok, jag gillar inte att vara här inne ens, man måste prova saker!
Kan jag hjälpa er med något?? Klämkäck expidit, hjälp!!!!
Nej tack vi tittar bara!
Fick syn på en skapelse, så fin så fin men herregud 839:- för skapelsen som skulle hålla
tittsen på och tillhörande trosor 459:-
Amen vilket fynd,,,nu går vi ut härifrån viskade jag!
Förlåt älskling din tanke o handling var så fin, men det funkade inte!
Mitt tempel är inte i form för underkläder i den modegangen!
Twilfit blev det 3 trosor för 149:- duger bra åt en banditmorsa!!
Thanks baby!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela