jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Allt flyter!

Publicerad 2013-03-13 22:20:40 i Allmänt,

Hampus hade sovmorgon imorse, gled ner o stönade, fan so:n e oxå inställd
jag börjar inte förren 10.30!
MEN ta på dig då, du rensade ju ur garderoben igår
vi åker in o köper lite nytt innan du börjar!
Great, shoppingmorgon i megafart, jo jag tackar ja!
En MYCKET nöjd son gled till skolan i ny tröja o hade några
fler i en påse.
Maxi fick en del av vår lön,,,igen.
Hem för att få fika besök av söta Suzette, hon fått nytt jobb
och har endast 4 nätter kvar på det gamla.
Gav henne en lycka till blomma o fick så fina tulpaner av henne.
Bjöd på fantastiskt god, om jag får säga det själv, apelsinkaka med mascarponefluff, både
gluten o LCHF vänlig. Tina bakat den innan o jag
tror den kommer från Jills mat från början.
Besök den bloggen, finns sjukt mycket gott där.
 
 
 
 
Oliwer blev hämtad av Kalle och fick med sig
två sköna lirare hem, herregud säger jag bara, dom grabbarna
tillsammans kan bjuda på ett o annat skratt.
Wilma gled av bussen i nedre o idkade studsmatta mitt
i vintern, såg kort på instagram o dom såg riktigt
rosiga ut om kinderna.
Hampus kom hem, kramade om Suzette, drog några tonårsskämt
och gled upp på rummet.
Kände mig lite stel o frusen frampå kvällen, bestämde mig för
ett bubbelbad, tänkte Julia kunde följa med ahhh mysigt!
Men ack vad jag bedrog mig, ner i badkaret gled 2
barn till o genast var pölen mer än välfylld.
Att jag dessutom tvingas disskutera bibeln, jesus, gud
och allt annat som hör en 8 o 12 årings kloka hjärna till, det
var to much för en naken, frodig kvinna med brösten vibrerandes
och fläsket studsandes ibland bubblorna.
Gode gud, tur du givit mig styrka, amen!!
Kl 20 säger Hampus att det är dags för lite karlgöra???
Vad månne hända nu hinner jag tänka!
Skotta snö, jahopp, 2 killar får på sig
utekläder o börjar skotta av altan, fina grabbar!
Dagens höjdpunkt!!
Julia har bajsat 2 gånger o det i en fin mjuk konsistens, jippiee!
Dagens dipp, hon har fruktansvärda gaser o jag smög in i sovrummet
nyss för att hämta en sak o det var som o kliva
in i en lagård!
Grattis till mig o Kalle!
Frågade Kalle vad kl var förrut, kände att jag var sugen på att
säga åt Hampus att släcka o själv krypa
ner i bingen. 21.35,,,,,snacka om pensionärsvarning!
Bestämde mig för att blogga, men nu får det fan räcka, det
är en ny dag imorgon!
 

Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2013-03-18 10:59:40

Så dags lägger jag mig varje dag, 21.35 :) Och ang kakan i förra inlägget, det var fluffen som var en matorgasm, även om kakan var god den oxå ;)

Svar: Ja du lägger dig då,,,men har ju tvi sovrummet :-) och ang fluffet så fattade jag det idag när du typ ville äta det till lunch!! Haha
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela