jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Finfin lördag!

Publicerad 2013-03-10 09:15:09 i Allmänt,

Mysfrukost o bara njuta.
Iväg för att titta lite på kyrkans klädbytardag, hittade lite fynd
men kunde gärna varit mera.
Bomässa i stan o den ville vi besöka. Vet inte vad vi förväntade oss men det
blev väl varken bu eller bä.
Väldigt blandat o jag tror att om man skulle bygga hus
från början då hade denna mässa varit bättre.
Träffade pappa o Anneli på mässan o tog en fika ihop.
Hamnade på Jysk efter för jag hade bett Kalle att vi skulle köpa en kil att lägga
emellan madrasserna så det inte blir en skarv där genom
bäddmadrassen, vi gick därifrån med en sån OCH ny bäddmadrass!
Ja vad säger man, sambon e otroligt spontan ibland.
Maxi, den utsugaren behövde oxå ha lite pengar en lördag som
denna. Jag tycker vi fyller på kylskåpet hela tiden.
Hem o mysa, Kalle tränade o jag fixade med maten.
Julia på strålande humör trots att magen krånglar som bara den.
Hittade en tand till, nummer 7 i ordningen, herregud säger jag bara!
Mellokväll in tha house, vilket party!! Not!
Orkar inte, sömnbristen gör sig påmind, tyvärr!
Ett litet irritationsmoment just nu, jag får inte min överföring
av kort från mobilen till datorn att fungera o det stör mig som FAN!!
Har massor av bilder jag vill lägga upp men NEJ!
Får bli ett senare problem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela