jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Träning

Publicerad 2013-03-12 07:20:27 i Allmänt,

Igår ägnade vi fm åt att plocka och träna!
Blev 28 min crosstrainer, 5 min rockring och 15 styrka, så skönt.
Ja förrutom rockringen då som fullständigt slår in i stuss o mage, har
små blåmärken här o där, men bra är det eller??
Blir tveksam ibland på rockringens hälsoeffekter men va fan, dom säljer den ju!
Måndag ojämn vecka betyder ju återseende för hela banditgänget.
Fasen så nice, saknar dom som tusan.
Hämtade Oliwer o genast räddade han en ledsen lillasyster.
Styrde mot Maxi, kylskåpet skulle ju fyllas o ibland
bra få med sig något barn om inte alla för att få lite uppdatering
på vad det är för frukostmat som gäller, vilket
pålägg som är inne denna vecka och om flingorna
man köpte förra gången fortfarande är goda!
Handlingen gick som en dans.
Hämtade Wilma på skolan och styrde sen hemåt.
Träningsdag o tacokväll på schemat.
Kalle fixade skjutsandet och jag fixade maten.
Wilma, jag o Julia tog oss en rejäl promenad innan det var dags för matlagningen, blev 70 min på hala Svärtinge vägar, skönt.
Kvällen i soffan blev lugn, sängen ropade tidigt.
Banditerna är hemma, ordningen återställd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela