jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Upp som en sol o ner som en pannkaka!!

Publicerad 2013-03-18 22:30:59 i Allmänt,

Sitter just nu o tittar ut på ett riktigt elände, det snöar
nämligen o det ganska rejält.
När fanken kommer våren egentligen??
Vaknade imorse o var grymt utvilad, kors i taket.
Julia sovit som en liten minigris inatt, skönt
det behövdes o det kände nog hon oxå.
Avfärd för mina tre stora banditer, åh vad veckorna går fort,
längtar redan efter dom.
Vikbolandsmys stod på agendan idag,nice komma hemifrån o få se
någon annans väggar och köksbord.
Ullaredsplaner smiddes i all hast över morgonfikan
o jag längtar redan.
Fick så fin födelsedagspresent av Hanna, som hon o hennes mamma
gjort själva. Blir genuint glad för sånna presenter, fick ju
en ljuspåse för lite sedan oxå den hemmagjord.
Grabbarna hennes hunnit bli så stora och så söta.
Ellen o Julia kramades o pussades endel, dock lite hårdhänt
haha, skiljer bara 16 dagar på dom små liven.
Ellen så pyttig när hon tittade ut kändes det som men
nu i raketfart tutat ifatt Julia.
 
 
 
Kvällen ikväll tuff, tuffare än tuffast kanske.
Julia så galet mammig, faktiskt ovanligt mammig i mina ögon.
vet inte vad jag/vi gjort för något, förmodligen ingenting fel,
men man börjar fundera.
Situationen e gräslig för både Kalle o mig och om någon har några bra tips
el erfarenheter att dela med sig så tas det
tacksamt emot!
Känslomässigt åker vi ju bergodalbana just nu o man vet
ju inte riktigt hur man ska hantera denna mammighet.
Att den går över, det fattar jag med, men vägen dit??
 
Hade ett superkul samtal med Anna M ikväll, svårt återge vad man pratar om
men herregud vad jag skrattade.
Temat var iaf Blå Huset, Tabitha, Fäbojäntan o Fråga Olle!!
Kan det bli annat än helgalet?
 
Nu ska det bli sängen, tro det eller ej, jag känner mig
lika duktig idag!
Over and out foks!!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-03-19 09:43:17

För ett utvecklingssprång.
user.tninet.se/.../om_utvecklingen.htm3 jan 2004 – Runt 8 månader har de flesta barn en period av extra mammig- eller pappighet.

Hej gumman Googla lite så får du bra tips naturligt för hennes ålder !!! Puss nyvaken i Sälen ska mobilisera mig gå upp o få bort lite träningsvärk kram

Svar: Jag googlar ALLT utom bilder på otäcka sjukdomar , men ibland blir man fan inte klok för det, men glädjande är att nu när du o jag nu pratat bajs i typ 3 veckor kanske kan byta ämne o prata mammighet istället haha , no more shitty talk!!Ha det bäst i Markoolioland
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela