jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Tack snälla!!

Publicerad 2013-05-01 22:59:42 i Allmänt,

Tack alla för en superhärlig1 maj!
Så skönt vakna upp o se solen skina o veta att dagen ska spenderas
i djurparken med Julia.
Skickade ett mess tidigt till mamma o frågade om hon ville följa med
vilket hon självklart ville.
Vet egentligen inte hur mycket av alla djur vi såg
men det var liksom inte huvudsyftet.
Att bara få umgås o prata, mysigt!
Tack snälla Lisa för biljetterna, dom betydde så mycket!!
Nu är det ju säkert någon,,,självklart,, som undrar o tänker-
Men herregud vart har hon dom stora barnen då??
Och åka med en sån liten till djurparken, vad har Julia för behållning?
Har hört den kommentaren o vill bara säga- Skit i det, bry er inte om mig,
jag gör som jag vill o inte som ni vill!
Nog om det!
Hem o grilla  o äta pizza LCHF med mamma, mikael o
johanna. Massera lite vader, tur bänken finns o att den
var uppställd.
Ansiktet mitt hettar ikväll , skönt med sol.
Längtar till nästa vecka då planet går mot
sydligare breddgrader.
Blev en aningens turbulent kväll tyvärr , ett samtal och vips, livet får
sig en törn.
Men helt klart är att rånare o banditer, fy fan!!
Om jag någonsin får nys om dig, då slår jag dig gul o blå,
det är dock inget hot, det är ett löfte!!
Ikväll är jag trött, massa frisk luft o tidig revelj, det tar ut sin rätt.
Tur man inte drack igår, då hade jag inte kunnat fånga dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela