jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Alltså dessa rubriker!!

Publicerad 2013-11-12 23:09:08 i Allmänt,

Att hitta på en rubrik är inte lätt alla gånger, bara
konstatera, hjärnan står still.
Mysstund med goa Hannah när jag vaknade, åt gott
o fikade mycket.
Juliagumman trött efter lång dag på
dagis idag igen men när det väl blev dags att sova ja då tog
det sin lilla tid komma till ro.
Reprisen av Så mycket bättre kunde definitivt varit 
så mycket bättre- Ken Ring, inte mannen
i mitt hjärta oavsett hans livsöde.
Skickat ut inbjudningar o mail ikväll, bra få saker gjort i tid.
Innifrån Julias sovrum hörs ett hostande rätt vad det är o
fasen jag vill verkligen hon ska vara frisk
ett slag nu, orkar inte mera sjukdom.
Kalle på jobbet o ja, jag känner mig
en aningens,,,,ensam.
Men men snart så, ledig helg tillsammans, mysigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela