jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Jobb, studiedag o sjukstuga!

Publicerad 2013-10-09 21:18:00 i Allmänt,

Två jobbnätter gått o den sista helt galen.
112 situationer, stor padda som hoppade fram
ur tomma intet o en hemsk upplevelse
då en stor jävla råtta kilar förbi mina fötter för att i nästa
sekund bli attackerad av en katt!!
Råttan skrek, jag skrek o min arbetskamrat skrek ännu värre!
Hej Lindö, hemtjänsten är här,,,,kl 04 på morgonen!
Någon som behöver hjälp??
Inte??
Sov så gott igen då!!
Oliwer har varit kraxig o febrig så all träning denna vecka inställd.
Studiedag i både en o två dagar för barnen.
FIFA-turnering , pizzakäk, kompishäng,
övernattning, gos med kattunge, inköp av
nya konstgrässkor o  en mamma/son löprunda o
hemmaträning i garaget.
Kort o gott, dagarna flyger fram när man sovit o ska på o jobba igen.
Reflekterar dock o tänker, jag trivs, jag har det bra.
 
 
 
 
 
Nu ladda batterierna inför jobbhelgen som kommer!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela