jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Sista varma dagen?

Publicerad 2013-09-14 22:08:48 i Allmänt,

Det sägs att idag var sista varma dagen detta år o
jag antar att det är nu hösten kommer på riktigt.
Summerar en riktigt bra dag om än lite märklig.
Återigen en känsla svår att fånga.
Men en riktigt bra dag på det stora hela.
Hunnit styra lite hemma i lagom takt, bakat en god kaka
till mig o Kalle, ätit kräftor o räkor som
någon önskat vi skulle ha,,,någon var dock inte hemma,
jag blir tokig haha.
Dagens fråga!! Vart köper man ring-pops??
Skulle behöva inhandlas imorgon typ, enligt önskemål!!
Imorgon är det fotbollsdags o som det ser ut nu blir det jag o Julia som åker till
Linköping för att heja på Hampus o hans underbara EBK.
Tror Julia helst sluppit!!
Tur hon finner sig i det mesta, bara hoppas regnet uteblir!
Nu är det snart sängen, lite tidigt kanske men
ack så välbehövligt!
 
 
 
 
Livet på en pinne, blir inte mycket fotat dessa dagar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela