jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Ledbruten, jag avlider!

Publicerad 2014-04-16 23:47:59 i Allmänt,

En skitnatt har det varit, den som gått.
Jullebullerullemulletjulle vaknade 2.38 piiip o
kom fan inte till ro förren 05:46 grrrr!
Jag fan helt tokig, lovar, rabiat!
Tur vi kunde ta en liten sovmorgon iaf.
Morgonen o fm gick i flyttlassets o välgörenhetens tecken.
Bra o begagnat fyllde en hel lastbil , visserligen modell halvstor
med saker från lgh o jag fyllde Lancian med så
mycket jag bara kunde.
Tre våningar upp utan hiss, den sög.
Tur bästaste mamman var med o hjälpte till!
Ska man göra saker på ledig tid o man har barn,,,,ja
då har man barn oavsett vems eller vilkas
barnen är.
Inte alltid lätt vara varken gift, skild, sambo eller särbo.
Lunch i Söderköping för att julia skulle kunna sova gott då
bilen rullade hemåt igen.
Blev glatt överraskad möta Söderköpings snyggaste Ssk där.
En puss, en kram , ett par ord.
Hem o rodda för minitjejfest i sista stund.
Tacobuffe fick det bli.
Bada o basta.
Själv åkte jag för att avsluta innebandysäsongen med KFUM.
Jag känner det redan,,,,jag är ledbruten.
Efter löppass i måndags, styrka/core igår o så
innebandymatch som grädde på moset.
Frågan är om jag tar mig upp imorgon bitti??
Blev uppringd av min chef,,,tur man är snäll.
Eller dum,,,dummare än tåget.
Tur man får lite mera betalt per timme när man ger
mer än vad det känns att jag får.
Inga bilder idag,,,min lekamen ORKAR verkligen inte hämta
överföringskabeln haha jag är helt slut.
ZZZZängen innan 24, idag igen?
Kors i taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela