jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Training for the day!

Publicerad 2014-01-20 22:12:52 i Allmänt,

Känner just nu att jag har bestämt mig.
Det får bära eller brista.
Rätt in i kaklet kanske??
Den som lever får se.
Den som läser får veta.
Drog till gymet idag, gud så skönt.
Behövde rensa skallen o ta beslut.
90 min motion, 20 min i bastun.
Svettigt värre.
Sitter nu här med träningsvärkskänsla,,,redan.
Hur ska det bli imorgon??
Träningsdosen kommer inte bli lika hög varje vecka, det
är mycket som styr.
1 el 4 barn hemma, hur mycket ledigt o vad
det är för annat som måste göras.
Att idag orka det jag orkade, det gladde mig.
Jag kommer köra,,,ända in i kaklet hoppas jag.
Tog mig en uppfriskande promenad efter hemkomst, fick sällskap.
Liten vän som kan konsten skvätta o uträtta
stora A i den mest eländiga terräng.
Jag blir full i skratt varje gång.
Maten funkar fint o jag är fan på G.
Jag ska bli stark,,,på mer än ett sätt.
Jag har bestämt mig, har du??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela