jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Hej sjukskrivning!

Publicerad 2014-07-07 23:54:26 i Allmänt,

Hade ett bokat besök på VC idag för foten.
Hej sjukskrivning, hej röntgen, hej chefen.
Svar på rtg om en vecka.
Håll tummarna allihopa för en kraftig inflammation
och inget som visar ngt på rtg.
Tur man har en lillasyster som med kort varsel kunde
7ställa upp och passa min lilla guldklimp.
Tror minnsan dom hade haft fest för
i bilen pratades det om katter o Hero, glass o jordgubbar.
En riktig fixardag har det annars varit och för er
som missat så tror jag nog vi haft årets hitintills varmaste dag.
Julia höll igång ikväll o var på strålande humör.
Blir ju väldiga kontraster för henne det här
med varannan vecka och ännu är
hon för liten för att egentligen förstå vad som händer.
Kl slog 22.10 och Julia däckade.
Själv spånar jag på ett projekt med ett bord o 4 stolar.
Vill börja genast men får hejda mig lite.
 
 
 
 
Tack o godnatt från Old Country Road

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2014-07-08 02:08:07

Glömde ju säga att du va snygg i håret idag! Jättefin färg :-)
Och tack för att jag fick hänga med Jullan idag, sötaste sällskapet <3
Puss!

Svar: Tack snälla! Ja jag trivs bättre nu i denna röda färg.Åh det är jag som ska tacka för hjälpen, hade aldrig funkat ha med henne.
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela