jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Tankade

Publicerad 2014-07-05 00:04:58 i Allmänt,

Hade blivit tillfrågad om att ha mitt ena gudbarn igår, vilket jag
utan tvekan ville, mer än något annat just då.
När dom sen säger dom tackar nej, dom klarar sig själva, då
sved det utav bara fan vill jag lova.
Varför sved det så dant?
Så bra dom klarar sig själva.
Nä jag vill nog dom ska behöva mig,,lite åtminstone.
Dom betyder så mycket för mig.
Vi har en historia o jag vet i djupet av mitt hjärta hur vi tagit
oss hit där vi är idag.
Tog saken i egna händer dock, gjorde oss ärende neråt
som ändå hade behövt göras i helgen och drog dit.
Så kul komma dit o få se deras nya bo och inse att dom
behövde oss liiite iaf.
Dom hann slänga skräp medans faster o jag var där.
Jag tankade o tankade.
Insåg jag lade beslag på den lilla lite väl länge, för när
jag lämnade över till faster hade liten hunnit bli hungrig o började tjuta.
Själv blev jag gråtfärdig när Lowa inte ville hoppa ur min famn utan ville åka med mig hem.
Kanske gör hon så med alla.
Men det skiter jag i, där o då betydde det världen för mig.
Underbara gudbarn, jag är så glad jag fått förtroendet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela