jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Going crazy on a Thursday!

Publicerad 2014-05-08 23:52:49 i Allmänt,

Att få en inbjudan o tacka ja?? Bara sådär??
Japp så är det, så blir det.
Tack snälla sambo och barn för att jag får vara den jag
är och slipper fastna i ett träsk av måsten.
Dessa dagar ger mig luft under vingarna och kraften att ge
allt för er alla resten av månaden.
Hoppas ni känner det, för jag älskar er av hela mitt hjärta!
Tack vännen som jag har förmånen att få känna för och med.
Big love and hug!
En regning och grå torsdag kom solen att lysa i mitt sinne.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2014-05-09 13:20:07

Snygga fina du! Du är guld!

Svar: Tack gulliga du <3
Banditmorsan

Postat av: Åsa

Publicerad 2014-05-09 22:20:23

Haha måste barn pik från Pia till mig att jag äääär döful!!! Puss på dig o så kul du haka på spontant så det förslår det blir oftast bäst!!

Svar: Livet blir vad man gör det till!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela