jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Jajamen då var man på G igen

Publicerad 2014-05-26 23:04:12 i Allmänt,

Wilma studsade upp imorse, praodag på schemat.
Julias dagis lockade i år, jag kan förstå henne.
Men hon förstod nog inte själv vad som komma skulle.
Julia så avundsjuk när Wilma pysslade med dom andra barnen.
Min Wilma liksom.
Blev svettigt vara storasyster.
Själv hann jag med att jogga, styrketräna, tvätta, handla mat,
handla blommor, lämna tillbaka discoljus o nycklar, duscha
och ta mig en kopp kaffe!
Hell ya effektiva förmiddag!!
 
Bara synd att jag förvärvat något jävla brus/buller i främst höger örat.
Blir tokig på detta oväsen.
Kan inte heller ställa någon egenhändig diagnos då det saknas
ett par viktiga symptom för att ställa diagnos.
Trodde igår jag var bakis när jag vaknade med bruset, men
icke sa nicke, det hänger kvar.
 
Planterat massor av fina blommor i em.
Min fina sambo han kan han.
Högeffektiv om jag själv får säga det.
När han själv vill hehe.
Jag tog mig en cykeltur med lillan bakpå, premiären.
Hon skrattade o tjoade i högan sky.
Får bli fler gånger.
 
Nu är det dags för sängen, ovanligt tidigt idag igen.
Men jag måste skärpa mig.
Finns ingen anledning vara uppe sent när man inget sällskap har.
 
Puss o kram tiller alla därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela