jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Amen hej livet-fuck you!

Publicerad 2014-11-22 10:43:46 i Allmänt,

Har en oro inom mig just nu.
Livet knackar på-både hemma o borta.
Nä det kan inte alltid flyta på.
Jag vet-tyvärr!
Endel får leva-endel får dessvärre dö.
Sorgligt men sant.
Hur hanterar man allt som sker i ens liv?
Stor fundering på den just nu.
Jag är ju inte sån som lägger mig ner o funderar, jag
aktiverar mig och försöker hitta det positiva.
Benar upp det som är viktigt o mindre viktigt.
Vad kan jag göra åt det som händer?
Ibland mycket-ibland lite-endel saker, ingenting alls?
Man vill vara en bra sambo, mamma och vän.
Finnas där och lyssna.
Mina stora frågor är dock och något svar får man ju aldrig på dom..
VARFÖR allt på en o samma gång??
VARFÖR får endel allt o andra inget?
Orättvist kan tyckas!
 
Bit i den du!!
 
 
 
Fick så fin bukett igår av go vän, den lös upp i höstmörkret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela