jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Alla redan!

Publicerad 2014-10-23 23:52:24 i Allmänt,

Sitter här o det slår mig, fan det är redan Torsdag.
Så fort veckorna går när barnen är här, för fort.
Försöker stanna upp o ta tillvara.
ligga i en säng, dela en tanke, kramas omysa.
Men nej tiden går för fort.
Kanske för att det är lite mycket just nu eller är det bara
jag som tycker att det är mycket o fokuserar på
att jag tycker som jag tycker istället för att nuuta mera?
Japp det är svårt det där.
Jag vet iaf att helgen som gick var en fin helg med mycket
kärlek och fina möten.
Massa mys o bara njuta.
Laddad med ny energi mötte vi måndagen o alla skjutsars helvetiska dag.
Varför ska barnveckan börja på detta vis?
Julia så glad alla är hemma, försöka få henne i säng
när hon sprudlar av energi.
Går inte bra.
Tiden med var o en när dom väl landat hemma-
obefintlig!!
På tisdagen har vi landat, det är skönt.
Vann två biljetter till stand up comedy , grottmannen, som
jag glatt kunde skicka mina största kärlekar på.
Största i ålder givetvis.
Dom kom hem med massa skaratt i bagaget.
Själv hade jag varit på ett möte
ang det Halloweenmys som vi ska ordna med
nere vid stranden nästa fredag.
Så glad jag tog tag i det o mailade att jag ville vara med.
Det är ju sånt här jag gillar.
Var på Eneby idag, blir så glad då jag får motivera o engagera
ungdomarna inför deras skolresa.
blir mindre glad, ja lite ledsen när attityden , jag får iaf följa med
så jag behöver inget sälja, dyker upp.
Den mindre glada känslan försvinner när man i korridoren möts av kramar o gott snack
med alla ungdomar som man faktiskt känner o har
lärt känna genom skola och idrott o föräldrar.
Kommentaren- Fasen Anna du e ju lite som en kändis, alla hejar
ju på dig o kommer fram o snackar, även lärarna jue!
Ja det värmer.
Ikväll en buffekväll, jag älskart.
att få samlas kring lite smått o gott o plocka av det
man gillar allra bäst, ja det är livet.
Nu ska det bli sängen, inte en minut för tidigt.
Snarare ngr försent!
Sov gott alla därute!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela