jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Herregud mamma!

Publicerad 2014-10-27 23:11:28 i Allmänt,

Lördagen som gick blev så mysig.
Först frukost i många omgångar med morgon pigga/trötta barn
Fick sällskap av dom tre piggaste inne i relaxen då jag
körde mitt cykel/styrkepass.
Pepp o glada skratt, precis vad jag behövde.
 
 
 
 
 
In till Mirum galleria för att glutta en snabbis
på Linus S som sjöng o skrev autografer.
Mysfika oxå självklart.
 
 
 
 
Denna flicka hon ska vandra från den ena till den andra,,,,,,,
Vem har goast fika?
Bara Hampus tårtbit som Julia lät bli, kors i taket!
Hämtade upp alla kakor o cupcakes som jag beställt av
en fd arbetskamrat , till Nowalias dop.
Så fina!
Tack supersnälla för hjälpen!
Grabbarna till träning o tjejerna hem för att fixa inför kvällen!
 
Mamma o Johanna kom ut o vi hade laddat för fonduafton.
Men herregud mamma vad grönsaker o annat
plock du köpt!
Jag höll på att smälla av.
Blev så supergott o trevligt.
Kom dock på att foundy utan bakad potatis är som att
äta chips utan dip.
Gott men något saknas.
Jaja nästa gång kanske jag slår till på en potät!
Tack underbara mamma för allt gott.
Synd vi förlorade två gånger på
två kort mot barnen!!
 
 
 
 
 
Efter all den goda maten drog två till jobb o en på natturnering
med fritidsgårdarna.
Fotboll i 7 timmar!
Gött mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela