jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Studiedag nummer 2

Publicerad 2014-10-10 23:11:00 i Allmänt,

Di ä nog lite bortskämda allt, di däringa
ungdomarna nu för tiden!
 studiedager på raken, hände
aldrig på min tid.
Upp o iväg kors i taket kl 11:45 o second hand med
dom två stora, lite fynd o massa skratt.
Handlade lite o hämtade söt flickvän.
På fotbollspalnen hemma i Svärtinge befann sig killgänget
o lirade boll, smaskade pannkakor och frukt.
Inte undra på Oliwer hade ont i benen ikväll
efter 6 timmar på fotbollsplanen och 4 km cykel.
Idol o mys, skräckfilm o kompis/flickvänshäng.
Sambon till jobbet o jag,,,,jag blev
visst helt ensam.
Swisch, alla var trött o drog.
Ja kanske lika bra mamman oxå går o lägger sig.
Jag är ju rätt sliten eller hur jag ska uttrycka mig.
Har ju inte jobbat ihjäl mig precis på sistone, men
det finns annat som suger energi.
Japp, krypa ner får det bli.
So long!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela