jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Älskar när dom kommer!

Publicerad 2014-09-17 22:56:40 i Allmänt,

Hela sommaren o nu även in på hösten har
jag/vi haft förmånen att få ha lillasyster, svåger o Hero hunden
här en hel del gånger.
Blir så glad dom vill vara och umgås så mycket med oss.
Igår fick dom mig att skratta så tårarna kom.
Min syrra har galen humor.
Ibland undrar jag om hennes hiss går ända upp alla gånger.
Hahahaha.
Nä men helt ärligt, vart får hon allt ifrån?
Igår blev det massa gottigott på bordet.
Räkor, lax, ostar, röror och förståss en flaska Kajsa.
Eller ja, några flaskor Kajsa.
Jäkla gott vin som Kajsa B lanserat.
Lättdrucket men framförallt minimalt med socker/liter.
Bra för mig som börjat om på riktigt igen
med LCHF.
Blev ju lite fusk o tullande under semestern.
 
 
En toppenkväll mitt i veckan och en Julia på härligt humör.
Ända tills nattlinnet kom fram och sängen väntade!!

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2014-09-18 01:00:26

<3
Trigger-punkter och anusmassage, vi vet vilka samtalsämnen som går hem :-) Tack för igår! 🍷❤️

Postat av: Tina

Publicerad 2014-09-20 20:22:37

Ända upp? Vet inte ens om det flaggar på halv stång... ;-) Men hon är ju söt ändå, hehe...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela