jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Shot me??

Publicerad 2014-09-26 23:34:59 i Allmänt,

Vaknade upp o armen värkte,,,fan!
Steg upp ur sängen o magen värkte, hej mens!!
Fan dubbelt upp.
Dagen kan bara bli bättre.
Mysfrukost på Vikbolandet.
 
 
 
Julia och jag till Kolmården för att suga ur det sista
ur våra årskort.
När vi landade in på parkeringen så sken solen, härligt!
 
 
 
Ett par finfina timmar med min minsta.
Hem o hämta syskon, maxi för lördagsgodis och sist men inte minst, inköp
av ny bok till Oliwer.
Var 4 veckors väntetid på boken om låna från bibban så
det fick bli att köpa istället.
Hem o laga lite mat.
Ungefär där går restenb av em/kvällen käpprätt åt skogen.
Tack för kaffet o gonatt.
Den ledsna känslan i kroppen river i mig.
Men jag får skylla mig själv.
Upp på hästen igen o middagen blir mysig.
För att sen dimpa ner i samma svacka.
Bara dra täcket över huvudet o självdö.
Ny dag imorgon!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela