jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Up all night!

Publicerad 2015-04-11 23:32:49 i Allmänt,

Dagens ungdom dom kan,,,mycket mer än vi tror.
Vara vakna hela natten, spela fotboll på gatan kl 06, äta pannkakor o glass till frukost,
göra sig redo för att träffa brudar på 90 sekunder
,skratta sig halvt fördärvade åt en hög med sylt you name it.
När jag vaknade imorse o insåg att omgång 2 av banditerna
inte sovit en blund , ja då visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta.
Förmedlade lugnt dagens agenda och gick sedan in o kröp ihop i Julias fåtölj.
Där blev jag serverad diverse läckerheter såsom kiss o bajs, koprutt och
några hårdsmälta grönsaker allt medans Musse Piggs juldvd rullade för
tjugoelfte gången denna vecka!
Banditungarna åt alla möjliga håll, bara jag o minsta banditen kvar.
Väntandes på OlleBolle som skulle träna klart.
Blev en glass på Halvars efter träningen, dom två små sken ikapp med solen.
Härlig stund tillsammans.
Väl hemma trodde alla det var sommar ute o jackorna åkte av.
Mina tappra försök till att förmedla att våren ska svettas in hjälpte ej!
En soft lördag
 En stressig lördag.
Hur går det ihop sig?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela