jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Back to life!

Publicerad 2015-08-25 23:24:50 i Allmänt,

Måndagen blev  en riktig träningsmåndag nere i bunkern.
Insåg när jag la mig imorse att nä jag vill inte vakna.
Jag VET hur jäkla ont jag kommer ha.
Och mycket riktigt, dagen idag en enda stor plåååååga.
Haha så sjukt ont men ändå, jag vet det tog där det skulle.
Det som är så faschinerande är att jag blir utsatt för så mycket moment i träningen
där jag verkligen måste stålsätta mig för att inte balla ur.
Den som leder passet visar ngt o jag tänker .- Men va faaan
inte en sån jävla övning o jag som är så tung,,,,,,,
O ja jag är tung, för tung MEN jag är stark.
I vissa övningar urstark.!!
Det stärker.
Det var även dags för en ny jobbnatt o som vanligt så dippar ju jag kl 04:30 när vi landat innen.
Hatar den tiden o hatar vara trött.
Har bestämt jag ska lägga om kosten o ta hjälp efter bröllopet.
Vill för den delen inte överge tänket i LCHF utan mera köra GI kanske.
Men minimera pasta o spannmål till det minsta.
Ja jag får se, får ta hjälp.
Igår kom barnen hem, dom stora sköna lirarna.
Hann bara med några snack på telefonen för dom ute på äventyr.
Ikväll dock ett gott talk, så härligt.
Blev även en svän in till POP då
gulliga Marita bjudit in till kompiskväll, mysigt.
Ha butiken för oss bara o lite snacks o goda råd.

Nu blir det sängen för imorgon väntar nytt träningspass o kvällsjobb, fy faaan!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela