jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Njutningshelg!

Publicerad 2015-08-23 22:16:01 i Allmänt,

Vilken fantastisk helg vi haft,,,på olika sätt.
I fredags var vi på Ljuskväll på Villa Flora tillsammans med Åsa o Peter.
En fantastisk kväll, stämningsfull till max!
 
 
 
 
 
 
Lördagen bjöd på ett uppvaknande av sällan skådat slag.
Massa boys i vårt sovrum kl 07:45 piiip.
Hej då min blivande make.
Själv spenderade jag dagen med min minsta sessa.
Rebecka häng o julafton!
Fotboll o kioskarbete o kvällsmat i åby hills hos min fina Tina o grabbarna.
 
 
 
 
Blivande maken ramlade in kl 03:40,,,,,,,
Inte galet onykter men,,,,,,,,
Julia o jag åkte till Kolmårdens djurpark på söndagen o där sammanstrålade vi med familjen Edman.
Martin var skapligt pigg ända tills vi hamnade i linbanan.
en enda stor gäspning.
En snabbkaffe med Familjen sjödeen när vi kom hem o ett kort besök av Davve!
 
 
 
 
Blev en sväng till Harrys för lite mat på kvällen.
Min plan var söndagsstek men det sket sig :-)
Rask promenad o senaste Johan Falk innan läggdags.
Perfekt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela