jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Helgmys!

Publicerad 2015-12-09 08:54:38 i Allmänt,

Ledig helg o vad göra?
Oliwer ville gå på julmarknad o så blev det.
Stadsmuseet fick bli målet-skitmarknad rent utsagt.
Tovade hattar o handmålade smycken, inget för barn.
Vart var knäckäpplena o annat gott att stoppa i munnen?
Vi bestämde oss för lunch/fika på just FIKA i knäppingsborg.
Besvikelse även det. Allt var slut typ och latten jag beställde
fylldes upp till halva glaset o var fisljummen.
Wilmas toast kom in o den var galet bränd.
Tack o godnatt!!
Men vi hade det mysigt iaf!
 
 
 
 
 
Circel o life ingår i Norrköping lightfestival och är tänt 16-22 varje dag.
Det måste vi bara besöka!
 
 
 
Jättefina bord på FIKA
 
 
 
 
 
 
 
Lördagskvällen bjöd på ungdomshäng-riktigt kul!
Så trevliga o härliga o man blir glad dom vill vara här hemma.
 
 
 
Söndagen bjöd på uppemedtuppenkänsla och när jag inser det är högmässa
vi ska på innan wilmas infoträff med konfirmationen då blir jag
ännu tröttare haha.
Men det var rätt trivsamt faktiskt.
 
 
 
Blev en sväng till maxi med alla barnen o lunch där.
Båda mina kusiner på mammas sida var där med sina barn och morbror ,
moster o mamma.
Alla skulle dom åt olika håll.
Lite snick snack o goa skratt.
Inte ofta vi ses tyvärr.
Knep den sista E.Arden cremen oxå inne på KICKS , har
hört den ska vara bra , men den luktade faktiskt skit haha.
Prövade smörja mina torra armbågar o Oliwers torra partier i ansiktet.
Får se vad resultatet blir.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela