jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Kukenballen regn!!

Publicerad 2015-12-17 23:56:23 i Allmänt,

Det är för faaan 17 december o regnet står som spön i backen!!
Jag blir tokig, ge mig snöööö!!
Jag vill ha snötyngda hus , tusentals ljus, kulörta kuler i granen!!!!
Rev av två pass i bunkern idag, ett boxpass kl 11 o ett julcampspass fokus mage/rump kl 20
däremellan hann jag med byxinköp med store sonen ,  lunch med min älskling, handla allsköns blandning
bla massa mat o alldeles för mkt cider på bolaget.
Jag dricker ju för gudsskull inte ens cider hahah!
Dyrt blev det oxå så går nog tillbaka med hälften imorgon!
Samt gå på ett möte som gav mig högre bltr än vanligt och nervositet i magen.
Tur det var så många fina människor på mötet som man känner gemenskap o stöd av.
 
Vill hylla min underbaring Wilma som denna vecka roddat sin lillasyster både högt o lågt
för att möten, träningar och galej ska kunna bli av
för dom vuxna.
 
Sitter nu efter en värmande dusch eller vänta värmande,,,,nä
vi har ju fel på pannan tydligen så vi har ju bara fisljummet vatten i kranen
och begrundar ett brev ang vårt nattarbete.
Jag blir inte klok, men det är väl inte meningen heller.
Klubbat o klart iaf även om arbetsgivare o fack inte är överens.
Men inget lagbrott med ensamarbete så bara acceptera el gå vidare.
 
 
 
 
Nu sängen o sova förhoppningsvis!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela