jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Run Anna Run

Publicerad 2015-12-09 09:09:41 i Allmänt,

Vaknade idag med en sjuhelsikes jävla träningsvärk i låren.
Att springa igår var kanske inte ett så klokt beslut såhär i efterhand.
Men jäklar så bra det kändes igår.
4,5 km utan att stanna o jag kände mig väldigt pigg o alert.
Men idag stum o stel.
Kanske för att jag gick direkt in o nattade Julia o inte stretchade???
Förmodligen!
Kalle mekade badkar igår, det tjuter o visslar om det o så är ngn packning vid kranen dålig.
Vaktmästaren till tjänst liksom!
Tur han är händig med det mesta.
Vägde mig igår oxå o nu har jag gått ner 4,5 kg på 3 veckor jihooo
alltså bara 0,5 kg kvar till mitt viktmål som jag hade till jul.
Så underbart!
Skojade på jobbet o sa att när julen är över så har man ju säkert gått upp dom där kilona igen,,,,,
gudbevars då gråter jag.
Tänker dock inte räkna kalorier under jul utan mera tänka mig för vad o hur jag äter.
Inte frossa ALLA dagar i två veckor liksom.
Försöka träna/röra på mig oxå.
 
 
 
 
 
 
Fick fram vårt fina luciatåg igår som vi ärvt efter Kalles föräldrar.
Googlade för att se om det fanns flera figurer som man kunde
komplettera med men nope, detta är zu alles!
 
 
 
Igår kom mina assnygga BRAKO-känger hem.
Har trånat efter dessa i snart 2 år o nu när dom kom på erbjudande-äntligen
så slog jag till!
 
 
Nu ska det bli sängen för lite försömn, inatt jobb igen.
Tungt med en ledig natt emellan men bara bita ihop.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-09 13:15:33

Heja snygging, du är bäst!!! Med tanke hur ursnygg du var i Meandiklänningen förra veckan så kan jag säga att oavsett kg så har du format om kroppen massor i mått och muskler❤

Svar: Åh tack för komplimangen o peppet!!
Banditmorsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela