jagochmittbanditgng.blogg.se

Livet-helt enkelt!

Ett barn försvinner

Publicerad 2015-03-02 22:40:00 i Allmänt,

Efter ikväll blir jag fundersam, hur tänker folk?
På FB och i olika tidningar ikväll skrivs det om att en 10 årig flicka
är borta från sitt hem.
Hon hade smitit iväg efter en osämja med ngn av föräldrarna skriver man.
So far inget konstigt kanske.
Polisen blir kontaktad o missing people kallas in, suveränt.
MEN hon återfinns hemma hos bekanta kl 21:40 , en måndagskväll.
Va fan tänker folk med??
Om en av Oliwers kompisar kommer hit o är kvar o kanske berättar att
det blivit osams hemma o han/hon stuckit, då tar jag väl för fan
luren o kontaktar någon av föräldrarna/socialtjänst/polis/mormor mm
Inte låter jag väl ett så pass litet barn stanna utan att någon vet om att barnet är här??
stackars föräldrar o släktingar, dom har ju hunnit bli utom sig av oro.
Jag blir inte klok, hur tänker folk??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Banditmorsan

35 årig, mamma till 4, sambo!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela